تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی ⋆ طراحی سایت رسین وب

قیمت طراحی سایت,قیمت سئو سایت,سئو سایت در تهران,طراحی سایت در تهران,طراحی سایت در کرج,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت شرکتی.

رسین وب|برند معتبر سئو و طراحی سایت|خوش آمدید

مشاوره تلفنیدانلود کاتالوگ
طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
سئوی وبسایت

سئو seo چیست ؟ سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای کمک به رویت وب سایت ها در نتایج جستجو با هدف بهینه سازی موتور جستجو ایجاد شده است.

طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟ راهکارهای مناسب و سریع در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
طراحی وبسایت

طراحی وب سایت در کرج و تهران;طراحی وب سایت اختصاصی با وردپرس کد نویسی و آماده با مشاوره تلفنی رایگان 09380493120

ارتباط در واتساپ

برقراری تماس تلفنی برای مشاوره و سفارش کار 09380493120

تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی

تولید محتوا چیست؟ امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی از مشکلات اصلی این بلاگ نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در تهران

شانس موفقیت کسب و کار شما در اینترنت بدون تولید محتوای حرفه ای = خوردن سوپ با چنگال !!!
این یعنی شما تقریبا هیچ شانسی برای موفقیت در فضای اینترنت بدون تولید محتوای حرفه ای و مطابق استانداردهای موتورهای جستجو مثل گوگل ندارید! بی دلیل نیست تولید محتوا مهمترین و تاثیر گذارترین روش در برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیاری از شرکتهاست.
تولید محتوا روشی برای ارسال پیام از طریق نوشتن ، طراحی ، ساخت و ضبط از طریق ابزارهای ارتباطی هست. هدف از تولید محتوا رسیدن به فروش بالاتر ، افزایش ترافیک سایت، افزایش وفاداری کاربران و …. است. محتوا روش معرفی خدمات و کالای شما به مشتریان بالقوه در فضای مجازیست . محتوا در تعریف ساده چیزیست که به زندگی مخاطب ارزشی رو اضافه می‌کنه. این ارزش می‌تونه آموزشی، خبری، سرگرم کننده و غیره باشد
در دنیای امروز با توجه به اینترنتی شدن کسب و کارها و ضرورت حضور کسب و کارها در فضای مجازی، سفارش کانتنت یا تولید محتوای با کیفیت یک ضرورت است. شما ممکن است اقدام به طراحی سایت برای معرفی محصولات و خدمات خود کنید. ولی بدون تولید محتوا و کانتنت با کیفیت سایت یا کسب و کار شما در فضای اینترنت شانس چندانی برای دیده شدن در گوگل و فضای پر از رقابت کسب و کارهای مجازی نخواهد داشت. شکل‌های اصلی محتوا در دنیای امروز شامل تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدیو ست.
تولید محتوا در گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است . در ابتدا بعد از پیدایش خط تولید و انتقال محتوا به شکل عملی و مفید تولید کانتنت یا محتوا فقط با نوشتن قابل انجام بود . با به وجود اومدن شیوه‌های جدید ارتباطی عرضه محتوا به شیوه‌های دیگری به جز متن نیز امکانپذیر شد. امروزه محتوا اهمیت بسیار زیادی در اینترنت و فضای وب داره . به طوری که شاهد عرضه شکل‌ها و فرمت‌های متنوع محتوایی در اینترنت هستیم. به طور کلی در حال حاضر محتوا در ۴ قالب اصلی قابل تولید است.
متن : بلاگ، رپرتاژ، مقاله، توضیحات محصول، نظرات و …
تصویر: عکس‌ ، اینفوگرافیک
ویدیو: فیلم ، انیمیشن ، وبلاگ
پست صدا : پادکست ، رادیو ، نریشن
هر کدام از این قالب‌ها مخاطب ، کانال ارایه و کارکرد ویژه خود را دارند. هر کدام از این قالب‌ها علاوه بر قابلیت ارایه در یک وب سایت پلتفرم‌های مختص به خود نیز دارند. به عنوان مثال محتوای ویدیویی که یکی از رو به رشد ترین انواع فرم‌های محتواست به صورت شاخص روی یوتیوب و در کشور ما روی آپارات عرضه میشه . در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر درباره انواع قالب‌های تولید محتوا خواهیم پرداخت

داشتن ایده برای تولید محتوا

اولین قدم ایجاد ایده تولید محتوا می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده و بعد براساس آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع جدید کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و موضوعات مرتبط را بنویسید و بهترین موضوع را انتخاب کنید.

یکی از دلایل فنی که شما به تولید محتوا میپردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل وبسایتتان میباشد. لیست کلمات کلیدی که میخواهید برروی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.

غیر از گوگل، ابزارهای بسیاری وجود دارند که با توجه به کلمه کلیدی ، عبارت مورد نظر را تولید میکنند. یکی از ابزارها و وبسایتها ubersuggest است که بهترین عبارتهای که دارای بیشترین میزان جستجو هستند را به شما نشان میدهد.

نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب

متسفانه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد تازه در نوشتن محتوای خود می کنند، عنوان محتوای خود را دست کم میگیرند یا یک عنوان کلی می نویسیند مانند ” روشهای افزایش بازدید وبسایت ” این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد مخاطبان کمتری به خود می گیرد. عنوان مهمترین بخش است زیرا درعنوان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهمتر اینکه این عنوان محتوای شماست که کاربر را جذب می کند پس در نوشتن آن دقت بسیاری کنید.

محتوای وبسایتهای رقیب خود را چک کنید

قبل از تولید محتوا، مقالات وبسایتهای رقیب را بررسی کرده و سعی کنید که کاستی هایی که در تولید محتوا آنها وجود دارد را در بخش محتوای وبسایت خود رفع کنید اگر هم اصلا درحوزه کاری شما مقاله خوبی وجود ندارد، این کاملا به نفع شماست و لازم نیست که تلاش زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود بکنید.

نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید

مخاطب اصلی محتوای وبسایت شما، کاربرانتان می باشند پس باید محتوایی تولید کنید که نیاز های آنها، مسائل روزانه و تمامی ویژگی هایی که به دنبال هستند را مورد پوشش قرار دهد. کاربران، ساعت هایی زیادی را دراینترنت تلف می کنند تا بتوانند مطلب مورد نیاز خود را پیدا کنند، اگر شما بتواند نیازهای اصلی آنها را از طریق تولید محتوا مورد پوشش قرار دهید، میتوانید به یک منبع معتبر تبدیل شوید.

به موضوع اصلی سطحی نپردازید

یکی از مشکلات اصلی اکثر مقالات وبسایتها این است که مطالب کاملا تیتروار و بدون بیان جزییات مطرح می شود.اگر شما به مساله تخصصی می پردازید، باید سعی کنید تمامی اطلاعات و مسائل جز آن را بیان کنید. جزیی پرداختن به موضوع اصلی باعث تمایز وبسایت شما با دیگران می شود.

در چند مقاله متفاوت به بررسی موضوع بپردازید

گاهی بعضی از موضوعات هستند که چند جنبه برای توضیح دارند اما با یک موضوع یکسان. برای مثال همین مقاله که برای شما نوشتیم. روش های تولید محتوا فراوانی با جنبه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله، روش ها و ایده های مختلف را توضیح دهید. البته این نکته را در نظر بگیرید که ایده های شما باید دارای جنبه های مختلفی باشند نه اینکه دنباله هم باشند.

مخالف بقیه بنویسید

اجازه بدهید که با یک مثال این مورد را بیان کنیم. شما به عنوان یک بازاریاب محتوا نقش مفید شبکه های اجتماعی را م یدانید و آن را یک نیاز ضروری می دانید و همه در این خصوص دارای نظر یکسان با شما هستند اما شما ایندفعه به جای خوبی شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا، ضررهای آن را بنویسید. این نوع مقالات نشان میدهد که شما به نکاتی توجه میکنید که دیگران توجهی نمی کنند و باعث تمایز شما با دیگران می شود. به اینها در دنیای تولید محتوا میگویند ” تکنیک خوانده شدن مقاله ”

یک لیست از مقالات تولیدی خود داشته باشید

یک لیست کامل از تمامی مقالات تولیدی وب سایت خود تهیه کنید. مزیت اینکار این می باشد که شما به راحتی میتوانید نسبت به موضوع اصلی وبسایت خود، به بقیه بخش ها بک لینک بدهید.

بهترین مقالات تولیدی دیگر وب سایت را قرار دهید

همیشه هستند افراد متخصصی که برای دیگر وبسایتها می نویسند. شما باید این افراد را پیدا کنید و مقالات آنها را در وبسایت خود قرار دهید. منظور ما کپی کردن نیست بلکه به شیوه و نگارشی متفاوت محتوای آنها را با ذکر منبع در بخش مقالات خود قرار دهید. البته بهتر این تکنیک را هفتگی یا ماهانه انجام دهید. این کار باعث می شود که سایت های رقیب شما اقدامی مشابه شما انجام داده و که باعث لینکدهی به سایت شما می شود.

همیشه مردم دنبال جواب سوال “چگونه ” هستند پس باید در تولید محتوای خود بتوانید به اینگونه سوالات پاسخ دهید. خیلی از کاربران هستند که دارای ایده های آموزشی می باشند، شما می توانید با کمک آنها یک مقاله آموزشی تولید کنید و همچنین به آنها کمک کرده اید که مطلب و محتوای آنها در اینترنت نشان داده شود. یک مزیت این روش این است که نویسندگان محتوای شرکت شما، در رزومه کاری خود اسم شرکت و وبسایت شما آورده که کمک به برندسازی شما نیز میکند.

تمامی رازها و افسانه های کسب وکار خود را بیان کنید

هر کسب و کاری برای خود دارای رازها و افسانه های زیادی است که گاهی این مسائل باعث اشتباه کاربر و اطلاع نادرست به آنها می شود. شما باید تمامی این رازها و شایعات  را بیان کنید و بیان و دلیل های کافی آنها را رد یا اثبات کنید.

فرمت مقالات خود را در تولید محتوا بروز کنید

همیشه راه های جدید تولید محتوا ایجاد می شود. شما باید به عنوان یک بازاریاب محتوا، اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید. بهترین نقطه شروع هم مقالات قدیمی و بازنشر مجدد آنها است البته به طوری که لینک آدرس عوض نشود یا موضوع اصلی مقاله تغییر نکند. امروزه تولید اینفوگرافیک یا عکس بیشترین تاثیر را برمخاطب دارد، همچنین نوع فونت هایی هم که استفاده می شود بر میزان خوانایی تاثیر بسزایی دارد پس باید دراین خصوص اطلاعات خود را بروز کنید و از تکنیک های فرمتی جدید استفاده کنید.

سئو مکانیکی

هنگامی که تولید محتوای شما تمام شد، کار و وظیفه اصلی شما شروع می شود. محتوای خود را براساس سئو بنوسید. یعنی تمامی تکنیک ها مانند به کاربردن کلمات کلیدی، عنوان ها و چگالی را براساس آخرین الگوریتم سئو رعایت کنید.

نکات نگارشی را در تولید محتوا به درستی رعایت کنید

یکی از نکات پایه و اولیه ای که باید قبل از انتشار مطلب به آن توجه ویژه نمود، نکات نگارشی است. به کار بردن صحیح این نکات مانند ویرگول، کاما و نقطه  وغیره از اهمیت ویژه ای در تولید محتوا برخوردار است. به کار بردن اشتباهی هرکدام از این قواعد، باعث کج فهمی مطلب توسط خواننده می شود و تمامی زحمات شما را هدر می دهد.

مطالب طولانی بنویسید

اندازه یک محتوای استاندارد برای وبسایت، بین 2 تا 3 هزار کلمه می باشد. حداقل تعداد کلمه ای که میتوانید به کار ببرید 500 کلمه است.اگر مطلب شما کمتر از 500 کلمه باشد، از نظر گوگل ممکن است جریمه شوید چون اصلا بلاگ در نظر گرفته نمی شود و اگر بیشتر از 4 هزارکلمه باشد، بهتر است آن را در دو مقاله تقسیم کنید.

متا تگ ها عنوان  را جدی بگیرید

اولین قسمتی که توسط گوگل خوانده می شود، متا تگ عنوان می باشد. پس باید مناسب با متن بنویسید چون اگر گوگل متوجه شود که عنوان شما هیچ ارتباطی با محتوای شما ندارد، وبسایت شما را جریمه خواهد کرد.

متا تگ توضیحات را فراموش نکنید

این متاتگ هم مانند عنوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به بهینه سازی رتبه وبسایت شما کمک بسیاری می کند. وقتی که وبسایت شما توسط موتور جستجو در صفحه نشان داده می شود، توضیحات شما، زیر عنوان سایت شما نشان داده می شود. گوگل یکی از متاتگهایی را مورد بررسی قرار می دهد، همین متا تگ توضیحات می باشد. در مقاله های کمتر از 500 کلمه نوشتن این متاتگ الزامی است اما در اکثر مقالات اگر هم ننوشتید، خود گوگل متوجه می شود و به نوعی تولید می کند.

کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید

هیچ موردی مانند کلمات کلیدی، نمی تواند رتبه وبسایت شما را خراب کند. متسفانه اکثر تولیدکنندگان محتوا فکر می کنند هر چه بیشتر کلمه کلیدی را استفاده کنند، شانس نشان دادن مقاله آنها بیشتر است. براساس چگالی کلمات کلیدی، متوسط استفاده هر کلمه، 2 الی 3 درصد کل کلمات در یک مقاله می باشد.

از تکنیک های کلاه سیاهی در تولید محتوا اصلا استفاده نکنید

گوگل اصلا تکنیک های کلاه سیاهی را دوست ندارد و سریعا متوجه شده و هر وبسایتی را که از این تکنیک ها استفاده کرده باشد مورد جریمه گوگل قرار می گیرد.

ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت

شما زمانی که یک صفحه ای را ایجاد می کنید، بعد از مدتی توسط گوگل ایندکس می شود. اگر این صفحه بعدا خوانده نشود، رتبه ای که وبسایت شما توسط این صفحه بدست آورده است، کم کم از بین میرود پس شما باید با استفاده از تکنیکهایی مجدد این صفحه را به گوگل نشان دهید و بهترین تکنیک ایجاد لینک های داخلی بین صفحات است مخصوصا بین مقاله های مختلف.

معرفی منبع و لینک به آن

اگر مقاله خود را وبسایتی دیگر رونوشت کرده اید، بهتراست منبع آن را ذکر کنید و لینک به منبع آن را قرار دهید تا توسط گوگل جریمه نشوید و اینکه کاربر به شما اطمینان میکند که محتوای تولیدی شما دارای اعتبار می باشد.

شکل و زیرعنوان را فراموش نکنید

در تولید محتوا باید به چند نکته دقت داشته باشید : اول اینکه نوشتن متن خالی باعث اذیت شدن کاربر می شود و میتوان گفت که اصلا متن شما به هیچ وجه خوانده نمی شود. باید سعی کنید متن خود را بشکنید و برای هر قسمت یک زیرعنوان جداگانه و عکس به کار ببرید چون باعث بهتر خوانده شدن متن می گردد و کاربر متن شما بهتر درک میکند.

امروزه اکثرا کاربران از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت متصل می شوند پس محتوای شما باید به خوبی در گوشی ها نمایش داده شود. مهمترین بخش اندازه قلم متن می باشد.

خود را معرفی کنید

برای کاربری که برای بار اول مقاله شما را می خواند، خیلی مهمه که بداند شما کی هستید؟ بهتر است در بخشی از مقاله، شرکت و خدمات خود را معرفی کنید مثلا می توانید برای مثال از شرکت خود استفاده کنید و تجربیات خود را قرار دهید، چون هم مثال را برای کاربر ملموس تر کرده اید و همچنین خود را معرفی کرده اید.

مقالات مرتبط را بخش بندی کنید

یکی از استراتژی های تولید محتوا این است که هر محتوا و مقاله ای که ایجاد می شود، در یک بخش قرار گیرد چون هم کاربر میتواند با توجه به علاقه خود وارد بخش مربوطه شود و هم لینک دهی داخلی آن آسان تر است.

قواعد و اصول خوانایی تولید محتوا

خوانایی یکی از جنبه های مهم در دنیای تولید محتوا است. متن هایی که خوانا هستند و خیلی راحت و بدون دردسر خوانده می شوند کاربر را جذب می کنند. برخلاف آن متن هایی که از قواعد خوانایی پیروی نمی کنند معمولا کاربران را زود خسته می کنند و حتی کامل هم خوانده نمی شوند. مثلا وقتی شما یک مقاله علمی در یک ژورنال را می خوانید فونت ریز و متن یک دست و یکنواخت همان ابتدای کار شما را خسته می کند. اما یک متن در یک وبسایت هیجان انگیز هر چقدر هم که از نظر موضوع پیچیده باشد می تواند شما را جذب کند و حتی شما را وادار می کند که این مطلب را تا انتها بخوانید.

جذابیت متن به شما کمک می کند نرخ تبدیل وبسایت تان را بالا ببرید. چون تا زمانی که کاربران متن های شما را نخوانند و اطلاعاتی که در اختیار آن ها قرار می دهید را با دقت بررسی نکنند از شما خرید نخواهند کرد. حتی این خوانایی بهتر در سئو هم تاثیرگذار است. گوگل استانداردهای خوانایی را در زبان های مختلف درک می کند و اگر متن شما خوش خوان نباشد و یا خواننده را اذیت کند ممکن است رتبه خوبی نگیرید.

ما در اینجا چند اصل مهم برای خوانایی بهتر و بیشتر در تولید محتوا یک وبسایت و یا یک صفحه و متن را به شما خواهیم گفت.

1. دسته بندی و نظم در هدینگ ها

می دانید که کاربران دنیای وب تنبل هستند. آن ها متن ها را نمی خوانند تنها متن اسکن می کنند و دنبال سریع ترین جا برای رسیدن به جواب سوال هایشان هستند. این دسته بندی و نظم در هدینگ ها و تگ های H1 و H2 و … باعث می شود تا اولا متن شما کاملا دسته بندی شود و کاربران بدانند جواب سوالشان دقیقا در کدام قسمت است. ثانیا به متن شما یک نظم خام می دهد. هیچ کس دوست ندارد برای پیدا کردن جواب سوالش یک کتاب را بخواند یا چند دقیقه تمام یک متن را بخواند تا جواب سوالش را پیدا کند. پس باید متن ها و صفحات را به دقت دسته بندی کنید و با استفاده از هدینگ ها به آن نظم ببخشید. در ضمن هدینگ ها مستقیما در سئو هم تاثیر دارند.

2. سایز فونت

هیچ کس فونت کوچک و ریز را دوست ندارد. فونت کوچک باعث می شود تا کاربر بخش های مهم متن را از دست بدهد. ممکن است شما در برخی قسمت ها مطالب مهمی ذکر کرده باشید اما چون سایز فونت کوچک است کاربر بدون توجه به این قسمت ها آن ها را رد کند. این هم به ضرر شماست و هم به ضرر کاربران. باید فونت وبسایت تان را در اندازه ای تنظیم کنید که هر کسی بتواند به راحتی آن را بخواند. نیازی به جلو آوردن گوشی به نزدیکی چشم و یا قوز کردن برای خواندن مطالب از پشت کامپیوتر نباشد.

اندازه زوم مرورگر وب تان را روی 100 درصد قرار دهید تا بتوانید سایر متن تان را را متناسب با سایز صفحه مرورگر گوشی و مرورگر کامپیوتر تنظیم کنید. تقریبا همه سایت ها در تنظیمات قالب امکان افزایش و یا کاهش اندازه فونت را دارند. یا از دولوپرتان بخواهید تا سایز موردنیاز شما را تنظیم کند. دقت کنید که اندازه فونت زیاد هم بزرگ نباشد. از چند نفر در مورد سایز فونت سایت تان بپرسید و نظرشان را در مورد آن بخواهید. چون نمی توان دقیقا یک اندازه ی استاندارد تعیین کرد. اما اگر متن تان خوب خوانده می شود و روی صفحات گوشی خوب دیده می شود مناسب است.

3. فضای سفید یا خالی

مهم نیست صفحه ی فروش طراحی می کنید و یا یک متن می نویسید که قرار است در وبلاگ منتشر شود. در هر صورت شما باید فضای سفید یا خالی برای صفحات تان در نظر بگیرید. تصور کنید ما تمام این متن را بودن پاراگراف بندی و عنوان ها می نوشتیم. آیا آن را تا آخر می خواندید؟

فضای سفید و خالی یک نوع استراحت برای چشم مخاطب است. مقاله های علمی به این دلیل خسته کننده اند که فضای سفید کمی دارند و همه ی صفحه متن است. در این فضای سفید و خالی فاصله بین کلمات هم بسیار مهم است. باید فاصله بین کلمات را هم به صورت استاندارد تنظیم کنید. برخی قالب های آماده استانداردهای لازم را ندارند و متن به صورت فشرده و روی هم منتشر می شود که حتما باید اصلاح کنید و فضای سفید را در صفحات و متن هایتان استفاده کنید.

4. تاکید روی المان های مهم محتوا

این مورد در صفحات فروش و یا لندینگ پیج ها بسیار ضروری و مهم است. قواعد طراحی به شما این امکان را می دهد که ویژگی های مهم محصول یا سرویس تان را زودتر به چشم مخاطب برسانید تا او را قانع کنید صفحه را ترک نکند.

مثلا می توانید رنگ برخی قسمت های متن که مهم هستند را تغییر دهید. یا برخی قسمت های متن را بولد کنید. یا از ایموجی ها و شکلک ها در محتوای تان استفاده کنید تا مخاطب را با صفحه درگیر کنید. اگر نقشه حرارتی صفحات تان را استخراج کنید خیلی راحت پی می برید که در کدام قسمت ها باید از دکمه های خرید و یا لینک های مهم تان استفاده کنید.

5. استفاده از محتوای بصری و ویژوال

دنیای وب دنیای تصویر و گرافیک است. فرض کنید تمام متن ها و محتوایی که در دنیای وب وجود داشت بدون عکس و ویدیو و یا کارهای گرافیکی بود. واقعا دنیای اینترنت خسته کننده و بی هیجان می شد. اما حالا با امکانات دنیای وب تمام این قابلیت ها در اختیار شما قرار دارند تا محتوای تان را هیجان انگیزتر کنید. از عکس ها به درستی و با کیفیت مناسب استفاده کنید. اگر محتوای شما به ویدیو نیاز دارد یک ویدیوی متناسب با آن طراحی کنید.

استفاده از آیکون ها، طرح های گرافیکی و بک گراندهای هیجان انگیز هم می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای در خوانایی یک متن داشته باشد. می توانید حاشیه های متن را بهبود ببخشید و صفحات تان را جذاب تر و متقاعد کننده تر طراحی کنید.

6. استایل مختص خودتان داشته باشید.

بسیار مهم است که خاص باشید. هیچکس کپی را دوست ندارد. مخصوصا اگر یک کسب و کار هستید که می خواهید برندسازی کنید مهم ترین چیز ساختن یک نمایه یا تصویر متناسب با برند است که از وبسایت شما شروع می شود. استفاده از یک فونت مخصوص به خودتان، رنگ های متناسب با برند، آیکون ها و تصاویر گرافیکی خاص و مواردی از این دست در وهله ی اول باعث می شود مخاطب یک احساس جدید را تجربه کند و این خاص بودن شما باعث می شود که محصولات و خدمات شما هم در نظر کاربر متمایز و خاص جلوه کند.

7. استفاده از لیست های عددی و غیرعددی و بولت پوینت ها

بولت پوینت ها باعث می شوند تا کاربران خیلی راحت و بدون درگیر شدن با پاراگراف های طولانی محتوای شما را درک کنند. لیست های عددی و غیرعددی هم به شما این امکان را می دهند که اولا یک فضای سفید در اختیار کاربر قرار دهید. ثانیا با جملات کوتاه محتوای مهمی را به خورد مخاطب تان قرار دهید. تحقیقات نشان می دهد که در یک متن طولانی لیست ها و فهرست های عددی و غیرعددی بیشتر از سایر قسمت های متن خوانده می شوند.

جمع بندی

اگر دوست دارید مخاطبان با وبسایت شما و محتوایی که تولید می کنند بیشتر درگیر شوند باید اصول و قواعد خوانایی متن را در تولید محتوا به دقت رعایت کنید. چون متنی که خوانده نشود هیچ ارزشی ندارد. اگر بتوانید محتوای خود را با این اصول و قواعد به خوبی سازماندهی کنید و به مخاطب برسانید در وهله ی اول باعث ارتباط برقرار کردن مخاطب می شود. مخاطب بیشتر در سایت شما می ماند و شما وقت بیشتری دارید تا او را متقاعد کنید از محصولات و خدمات شما استفاده کنید. در نتیجه نرخ تبدیل شما هم بالا می رود.

این اصول را فراموش نکنید. اجرای این اصول بسیار ساده هستند و اگر در دو یا سه محتوا پیاده سازی کنید برای شما به یک عادت تبدیل می شوند و می توانید بیشتر و بیشتر از آن سود ببرید.

خدمات تولید محتوا

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم.

خصوصیات محتواهایی که در رسین وب تولید می شوند:

  • به هیچ عنوان کپی برداری نمی شوند.
  • میتواند از منابع انگلیسی تحقیق و سپس ترجمه شود یا اینکه به صورت کاملا تحقیقی از ابتدا تا انتها تالیف شود و یا تلفیقی از تالیف و ترجمه باشد، که انتخاب با شما می باشد.
  • تمامی نکات سئوی پایه در تولید محتوا (چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، روان بودن محتوا، عنوان بندی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و طراحی عناوین مرتبط، اینکه در لید (دو جمله اول) می بایست کلمات کلیدی استفاده شود و اینکه در ابتدای پاراگراف ها کلمات کلیدی خرج شوند) رعایت میگردند.
  • ویراستار سئو کار پس از نویسنده بر روی محتوای تولید شده ویراستاری می نماید.
  • درهر محتوا به ازای هر 300 کلمه یک عکس مرتبط سرچ و درج می شود.
  • علامت گذاری ها (ویرگول، نقطه، بولت و شماره گذاری ها) در تولید محتوا رعایت می شود.

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه ما می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایت های برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند،

شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

زبان هایی که در تولید محتوا پوشش داده می شوند:

  • تولید محتوا به زبان فارسی

  • تولید محتوا به زبان انگلیسی

  • تولید محتوا به زبان فرانسه

  • تولید محتوا به زبان ترکی آذربایجانی

  • تولید محتوا به زبان ترکی استانبولی

  • تولید محتوا به زبان عربی

  • تولید محتوا به زبان روسی

 

خدمات تولید محتوا در زمینه های تخصصی زیر ارائه می شود:

  • تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی

  • تولید محتوا برای سایت های گردشگری

  • تولید محتوا برای سایت های خدماتی

  • تولید محتوا برای سایت های علمی

  • تولید محتوا برای سایت های آموزشی

  • تولید محتوا برای سایت های خبری

  • تولید محتوا برای سایت های فرهنگی

  • تولید محتوا برای سایت های مذهبی

  • تولید محتوا برای سایت های سرگرمی

سفارش تولید محتوای متنی شامل مراحل زیر می شود:

  1. تعیین کلمات کلیدی یا عناوین محتوا ها که توسط شما یا رایا مارکتینگ انجام می شود (این خدمات رایگان می باشد)
  2. تالیف یا ترجمه که توسط نویسنده های رایا مارگتینگ انجام می شود.
  3. ویراستاری از نظر سئو که توسط ویراستاران سئوکار رایا مارکتینگ انجام می شود.
  4. ویراستار مسلط بر فروش (این ویراستار می بایست بر فروش یا تمامی جزییات کسب و کار مسلط باشد) که توسط صاحبان کسب و کار یا افرادی که تسلط کافی دارند، می بایست انجام شود.

طراحی سایت

طراحی کلی سایت در تصمیم بازدیدكنندگان برای ماندن و یا ترک سایت تاثیر مستقیمی دارد. طراحی سایت شامل مواردی مانند قالب‌بندی، سبک فونت و رنگ‌آمیزی و همچنین انتخاب گرافیک و تصاویر است. با این حال، بعد از اینکه بازدید کننده توسط طراحی سایت جذب شد، کیفیت محتوای موجود در سایت نیز، تأثیر بسزایی در ماندگاری بازدیدکننده به مدت طولانی در سایت و همچنین مراجعه مجدد بازدید کننده در آینده خواهد داشت. به همین علت، به استثنای طراحی اولیه سایت، هیچ پارامتری مهم‌تر از متن‌ها در کیفیت و بازدهی سایت موثر نیست. اطمینان حاصل کنید که محتوای موجود در سایت به اندازه کافی مفید است تا یک گام مهم در ساختار سایت خود برداشته باشید. این مقاله سعی دارد تا فرایند نوشتن متن‌هایی را توضیح دهد که غالبا توسط بهترین نویسندگان وب سایت نوشته می‌شوند.

تولید محتوا

عامل اصلی در بهبود سئو سایت، نوشتن محتوای باکیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه سایت به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین دلیل است که مدیران وب سایت ها به سمت تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد روی آورده اند و یکی از بخش های خود را به این کار اختصاص داده اند و تمام تلاش شان را می کنند تا وبلاگ نویسان با تجربه و حرفه ای را در این زمینه استخدام کنند.

اصول اولیه تولید محتوا

بیشتر خوانندگان می دانند که در متن باکیفیت از دستور زبان مناسبی استفاده شده است و اشتباهات املایی نیز به حداقل رسیده‌اند. همچنین واضح است که نوشتن در وب سایت باید مختصر و مفید باشد. بهتر است متن‌هایی که در سایت استفاده می‌کنیم محتوای انفعالی نداشته باشند و از سرفصل هایی استفاده شود که در راستای جستجوهای بازدیدکنندگان هستند. البته این‌ها اصول واضحی هستند و سوال اساسی اینجا است که چگونه یک محتوای فوق العاده را از ابتدا ایجاد کنیم؟

پنج مرحله اساسی در نوشتن محتوای سایت

زمانی که در حال تلاش برای نوشتن یک متن عالی برای وب سایت هستید، بهتر است به یاد داشته باشید که تمام متن‌هایی که در وب نوشته شده اند، شامل پنج مرحله محرمانه و خاص هستند. به خاطر داشته باشید باشید که این مراحل باید به صورت موثر و مفید انجام شوند. این مراحل عبارتند از:

گام اول :  ایجاد یک طرح کلی

مهم‌ترین اصل در فرآیند طراحی، چه طراحی گرافیک و چه طراحی متن، داشتن یک طرح واضح و کلی است. در فرآیند نوشتن، مرحله برنامه ریزی شامل توجه کردن به نکات کلیدی است که در تیم تولید محتوا به آن اشاره شده است. برای رسیدن به این طرح می‌توانید در جلسه‌ای که به عنوان جلسه طوفان مغزی برای تولید برنامه اصلی پروژه ترتیب داده می‌شود شرکت کنید و به صورت موازی طرح کلی متن‌های سایت را استخراج نماید. سوالات معمولی که در این مرحله پاسخ داده می شود شامل تصمیم گیری در مورد محتوا، تعیین مخاطب اصلی و زمان بندی یکسان برای پیشرفت گروه است.

این مرحله همچنین محاسبه زمان مورد نیاز برای هر بخش پروژه، از جمله مقالات است.  به عنوان مثال، متن یک صفحه اصلی ممکن است در یک پاراگراف کوتاه، جملات مختصر و یا حتی تنها با اشاره به یک نکته کلیدی نوشته شود. صفحات ثانویه احتمالا تا حدودی طولانی تر و دقیق تر خواهند بود. توجه کنید همه این ها باید از پیش برنامه ریزی شوند.

در فرآیند تولید محتوا باید هماهنگی کاملی بین طراحان و نویسندگان سایت وجود داشته باشد. این به ویژه در تولید محتوای صفحه اصلی مهم است زیرا صفحه اصلی صفحه‌ای است که بیشترین تاثیر را بر میزان جذب بازدیدکننده خواهد داشت.

گام دوم :  نوشتن خلاصه

هنگامی که پروژه‌ای به درستی برنامه ریزی شده باشد، می‌توان خلاصه‌ای از آن تهیه  و تکمیل کرد. خلاصه لیستی از نکات کلیدی است که در هر بخش یا صفحه سایت ایجاد می شود. ذکر نکات اساسی مطمئنا در اینجا مناسب خواهند بود، زیرا هدف در این مرحله، رسیدن به یک خلاصه کلی از متن است. برای ترجمه های طولانی تر و یا مقاله های منحصر به فرد، خلاصه باید از یک مقدمه، یک بدنه اصلی و یک نتیجه گیری تشکیل شود. این یک ساختار اساسی برای خلاصه‌سازی است، اما استفاده از این ساختار اغلب فراموش شده است و تعجب آور است که چرا بسیاری از سایت‌ها از این فرمول پیروی نمی کنند.

گام سوم :  نوشتن یک پیش نویس بسیار جذاب

پیش نویسی جذاب است که در آن جملات مهم و کلیدی محتوا در کنار هم قرار داده شده باشند. مهمترین نکته  در مورد پیش نویس نهایی این است که متن پیش‌نویس باید بصورت مختصر و مفید و جذاب نوشته شود و معمولا از لحاظ کیفیت محتوایی بسیار بالا باشد. اگر چندین نفر در حال نوشتن پیش نویس هستند، بهتر است که یک فرد را مسئول جمع آوری تمام پیش ‍‌‌‌نویس‌ها کنید. این فرد علاوه بر وظیفه تبدیل کردن پیش‌نویس‌ها به یک پیش‌نویس منسجم، می تواند با مقایسۀ پیش نویس‌ها با خلاصه محتوا، مطمئن شود که هیچ چیز از قلم نیفتاده باشد.

گام چهارم :  بازبینی پیش نویس

برای نوشتن یک پیش‌نویس مناسب بهتر است بارها تلاش شود و فقط به یک پیش‌نویس بسنده نکرد. در متن پیش‌نویس باید تا زمانی که مطابق با کیفیت مورد نظر صاحب سایت باشد، تجدید نظر کرد. در واقع، حتی برندگان جایزه پولیتزر هم کار خود را بازبینی می کنند. هر متن نوشتاری، حتی همین متن که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید، نیاز به تجدید نظر و بازبینی دارد تا اطمینان حاصل شود که آن کامل است و محتوای مورد نظر را شامل می شود.

مرور و بازبینی متن شامل بررسی محتوای مناسب، تأیید املا و دستور زبان، بررسی سبک نوشتاری و در صورت لزوم بررسی مراجع است. چندین ترفند برای بازبینی متن وجود دارد. به عنوان مثال، خواندن متن به عقب یک روش موثر برای پیدا کردن اشتباهات املایی است. روش دیگر این است که متن را با صدای بلند بخوانید. با خواندن متن با صدای بلند، خواننده اغلب می تواند بخش ‌نامناسب را تشخیص دهد و آن ها را بهبود بخشد. ترفند سوم این است که متن را چند ساعت یا حتی یک روز بعد دوباره مورد بازبینی قرار دهید. اغلب بازبینی متن بعد از مدت زمان مناسب اجازه می دهد که خواننده اشتباهات را راحت‌تر پیدا کند.

اگر تصمیم به حذف هر قسمت از متن، به خصوص بخش های بزرگ گرفتید، توصیه می شود که این اطلاعات را در یک فایل جداگانه ذخیره کنید. هیچ‌کس نمی‌داند که یک قطعه متن حذف شده ممکن است برای پروژه های بعدی مفید باشد یا نه.

گام پنجم: اصلاح متن کلی و بررسی نهایی

در نهایت، متن نوشته شده به مرحله تجدیدنظر و بررسی نهایی می رسد. در اینجا تمام جزئیات مانند صحت نوشتار، قالب بندی و ظاهر طراحی سایت برای آخرین بار دوباره بررسی می شوند. این بخش توسط شخص ویرایشگر انجام می‌شود و لزوما نباید همان فردی باشد که مرحله پیش نویس را انجام داده است. در واقع، اغلب بهتر است که ویرایشگر فرد بخصوصی باشد تا به صورت متفاوتی و با نگاه جدیدی متن را بررسی کند. همچنین، می توان بررسی متن نهایی را به چندین نفر واگذار کرد.

برای بررسی نهایی متن موفق در یک سایت بزرگ و تخصصی، انجام یک فرآیند منظم ضروری است. وجود این فرایند اجازه می دهد تا مدیر پروژه بتواند در مورد مراحل پیشرفت پروژه تصمیم بگیرد و اندازه گیری دقیقی از نتیجه نهایی عملکرد تیم داشته باشد. اگر هر مرحله از فرآیند نوشتن کاملا صحیح طی شود، محصول نهایی سایت با کیفیت بالا خواهد بود و در زمان نسبتا کوتاهی به نتیجه مورد نظر خواهد رسید.

 

چگونه یک محتوای مناسب و باکیفیت تولید کنیم؟

ایده سازی برای تولید محتوا

اولین گام برای تولید محتوای خوب، ایده است. موضوع مقالات وب سایت باید در قدم اول مشخص شوند و سپس بر اساس آن، ایده سازی شود.

تهیه لیستی از کلمات کلیدی و مهم

هدف فنی از ایجاد محتوا، به کار بردن کلمات کلیدی وب سایت در داخل محتوا می باشد. محتوا باید در مورد کلمات کلیدی و مهم سایت نوشته شود. برای یافتن کلمات کلیدی پر کاربرد که توسط کاربران نیز بیشتر جستجو می شوند، می توان از ابزارهای سئو کمک گرفت.

استفاده از عنوان جذاب و کاربرپسند

عنوان محتوا عامل بسیار مهم در افزایش بازدید از سایت و خواندن مقاله مورد نظر است. عنوان های معمولی و تکراری، مخطبان کمتری را به خود جذب می کند. بهتر است از کلمات کلیدی یا عبارات مهم در عنوان محتوا به صورت هوشمندانه استفاده شود.

چک کردن محتوای وب سایت رقبا

قبل از تولید محتوا، بهتر است وب سایت رقبا مورد بررسی قرار گیرد و موضوع های جذاب شناسایی شوند.

در نظر گرفتن نیاز کاربر در تولید محتوا

مخاطب اصلی محتوای سایت، کاربران هستند. در نتیجه باید محتوایی تولید شود که پاسخگوی نیازها، علایق، مسائل روزانه و… آن ها باشد. کاربران ساعت ها در اینترنت به دنبال مطالب مورد نیازشان هستند. اگر محتوایی که تولید می شود، بتواند نیازهای آن ها را پوشش دهد، وب سایت شما به یک منبع معتبر برای آن ها تبدیل خواهد شد.

رعایت نکات نگارشی در تولید محتوا

به کار بردن صحیح نکات نگارشی مانند ویرگول، کاما، نقطه و… اهمیت زیادی در تولید محتوا دارد. به کار بردن نادرست این علائم می تواند باعث انحراف خواننده شود و خواننده محتوا، منظور اصلی نویسنده را متوجه نشود.

رعایت اصول سئو در محتوا

زمانی که محتوا نوشته شد، باید آن را بر اساس اصول سئوبازنویسی کرد. یعنی کلمات کلیدی و مشتقات آن در متن چک شود. چگالی کلمات کلیدی در محتوای اصلی و عنوان بررسی شود. تعداد کلمات و تعداد تگ های هدینگ و پاراگراف های متن مورد بررسی قرار گیرد. متاتگ های عنوان و توضیحات باید به صورت هوشمندانه نوشته شود و با موضوع اصلی مرتبط باشد و حاوی کلمات کلیدی نیز باشد. فرآیند لینک دهی داخلی نیز باید در داخل محتوا انجام شود. حداقل از سه لینک داخلی بهتر است استفاده شود.

نوشتن محتوای طولانی

محتوای استاندارد و موردپسند گوگل، بین 2000 تا 3000 کلمه است. حداقل تعداد کلمات یک محتوا بهتر است که 500 کلمه باشد. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر گوگل خوشایند نیست و ممکن است سایت جریمه شود.

 نکات مهم در تولید محتوا

  • عدم کپی برداری و داشتن منابع معتبر برای ایجاد محتوا
  • حصول اطمینان در استفاده بهینه متن از کلمات کلیدی مورد هدف
  • به اشتراک گذاری محتوا از طریق کانال های متعدد با فاصله زمانی
  • اندازه گیری و سنجش نتایج و تنظیم استراتژی
  • نظارت بر تولید محتوا و پاسخ به نظرات کاربران در رابطه با محتوا
  • مدیریت صحیح محتوا
  • توجه به کیفیت محتوا نه کمیت آن

مشاوره رایگان بازاریابی محتوایی:

  • اگر استراتژی تولید محتوا ندارید به صورت رایگان از متخصصین رایا مارکتینگ مشاوره بگیرید. به عبارت دیگر اگر نمی دانید در کدام زمینه باید تولید محتوا نمایید، مشاوره بگیرید.
  • اگر عناوین یا کلمات کلیدی کسب و کار خود را نمیتوانید طراحی نمایید از متخصصین رایا مارکتینگ مشاوره رایگان بگیرید. تعیین کلمات کلیدی کسب و کار شما و تعیین عناوین محتوا ها در رایا ماکتینگ رایگان می باشد.
  • اگر اهمیت و تاثیر بازاریابی محتوایی را نمی دانید از مشاوره رایگان رایا مارکتینگ استفاده کنید.

تولید محتوای منظم = صاحبان دنیای فردا
تولید محتوای منظم = ارزانترین و با ثبات ترین روش بازاریابی

ما برای یادگیری تکنیک های تولید محتوا به سراغ سایت های موفقی به نام OptinMonster ، SnackNation ، Canva و Savvy Panda رفتیم و بررسی کردیم که چگونه این سایت ها توانستند با به کارگیری تکنیک های منحصر به فرد در تولید محتوا در مدت زمان کم ، ترافیک ارگانیک سایت شان را چندین برابر کردند و ثروتمند شدند .

به طور کلی ما دو نوع ترافیک برای وبلاگ یا سایت مان داریم :

ترافیک ارگانیک

ترافیک پولی

 

منظور از ترافیک ارگانیک، هدایت بازدیدکنندگان به یک سایت یا یک صفحه از سایت از طریق جستجوی یک کلمه کلیدی یا عبارت در گوگل و سپس کلیک بر روی لینک معرفی شده از طرف گوگل است . پس در صورتی که مثلا یک فرد عبارت « تولید محتوا » را در گوگل جستجو کند و به سایت ما یعنی رایتینا برسد و روی لینک سایت ما کلیک کند و وارد سایت یا صفحه یکی از مقالات وبلاگ ما شود در این صورت این بازدید کننده جزو ترافیک ارگانیک رایتینا به حساب می آید .
علاوه بر این ترافیک ارجاعی یا referral traffic ( یعنی معرفی لینک سایت یا مقاله وبلاگ شما از طرف یک سایت یا وبلاگ دیگر به مخاطبانش ) و ترافیک مستقیم direct traffic ( یعنی بازدید کننده ای که با وارد کردن آدرس URL شما در مرورگر به سایت شما وارد می شود . مثلا وارد کردن آدرس writena.com در مرورگر ) هم جزو ترافیک ارگانیک سایت ما هستند .
ترافیک پولی یا پرداخت شده ، بازدید کننده هایی هستند که از طریق تبلیغات به سایت ما سر می زنند و ما در اصل با پرداخت هزینه این بازدید کننده ها را به نوعی مجبور میکنیم که به سایت ما سر بزنند .
مثلا با تبلیغات فیس بوک ، گوگل ادوردز Google AdWords ، تبلیغات بنری ، تبلیغات توییتری و.. می توانیم ترافیک زیادی را به سمت سایت مان هدایت کنیم . پس در اصلی با وجود این نوع ترافیک ها شما هیچ زمانی مشکل کمبود ترافیک و بازدید کننده را ندارید و می توانید با پرداخت مبلغ مشخصی تعدادی بازدید کننده را به سایت تان هدایت کنید .
اما مشخصا استراتژی بلند مدت برای موفقیت در بازاریابی محتوا رسیدن به میزان چشم گیری ترافیک ارگانیک است
برای رتبه #1 شدن در گوگل به دو چیز نیاز دارید :
محتوای شما بهترین باشد
محتوای شما مرتبط ترین باشد
به همین سادگی !

پس به دست آوردن ترافیک ارگانیک آن قدرها هم که فکر می کنیم پیچیده نیست .

برای اینکه رتبه # 1 گوگل شوید باید: 1- به گوگل نشان بدهید که بهترین محتوا را برای مخاطب تولید و منتشر کرده اید . برای اینکارکافی است بین رقبا با کیفیت ترین و بهترین محتوا را تولید کنید و تعدادی از وبلاگ ها و وب سایت ها به مقاله شما لینک بدهند . 2- مقالات و محتوای صفحات سایت تان را برای کلمات کلیدی خاصی بهینه سازی کنید
پس تا اینجا یاد گرفیتم که دو نوع ترافیک داریم و دو راه برای گرفتن ترافیک ارگانیگ بیشتر .
حالا می خواهیم با هم چند مطالعه موردی را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه این سایت ها با به کارگیری و ترکیب این ترفندها ترافیک ارگانیک شان را چند برابر کرده اند .
مطالعه موردی 1 : چگونه سایت OptinMonster توانست با به کارگیری 5 استراتژی ساده ترافیک وبلاگش را به +600 K در هر ماه برساند ؟
تکنیک تولید محتوا 1 # به روش صفحات ستون یا Pillar Page تولید محتوا کنید

تولید محتوا به روش صفحات ستون یا pillar page ، یعنی مقالات جامعی بنویسیم که همه چیز مربوط به یک کلمه کلیدی اصلی را که مخاطب نیاز دارد در مورد آن بداند را در یک مقاله یا یک صفحه پوشش بدهیم .

بسیاری از وب سایت و وبلاگ ها به اشتباه این جور فکر میکنند که اگر مثلا برای کلمه کلیدی ای مانند « تولید محتوا » 20 تا مقاله منتشر کنند که هر کدام از این مقالات قسمتی از اطلاعات مورد نیاز مخاطب را در خصوص تولید محتوا پوشش بدهند بهتر است .

اما تکنیک pillar page یا صفحه ستون به ما میگوید که به جای این 20 مقاله یک مقاله جامع و کامل بنویسید که هر چیزی که مخاطب نیاز داشته باشد را پوشش بدهد .
تکنیک تولید محتوا 2 # محتواهای قدیمی را بازسازی کنید

مشخصا گوگل مقالات جدید و به روز را خیلی دوست دارد اما نوشتن مقالات پیلار روزانه قطعا کار سخت و پر هزینه ای است .
اما شما می توانید از بازآفرینی و بازسازی محتواهای قدیمی برای خوشحال کردن گوگل و همین طور مخاطبان تان استفاده کنید . زمانی که ما یک مقاله پیلار یا ستون را می نویسیم قطعا زمان و انرژی زیادی روی آن میگذاریم و اصلا کار درستی نیست که بعد از مدتی آن را به حال خودش رها کنیم ، بهترین کار این است که هر چند وقت یکبار به این نوع صفحات سر بزنیم و اطلاعات بیشتری به آنها اضافه کنیم

روش های بازسازی محتوا :

محتوای خودتان را ویرایش کنید و ایرادات را رفع کنید و متن آن را بهبود دهید
مطالب بیشتری به آن اضافه کنید
تصاویر یا ویدئوهای بیشتری اضافه کنید
هر گونه اطلاعات قدیمی و به درد نخور را از محتوا حذف کنید
اطلاعات موجود در محتوا را به روز کنید
کلمات کلیدی LSI ( یعنی کلمات کلیدی ای که با کلمه کلیدی اصلی مرتبط هستند ) را پیدا کنید و در مورد آن ها محتوا بنویسید و به محتوای قبلی اضافه کنید
برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط می توانید در گوگل جستجو کنید و بعد به پایین صفحه بروید و کلمات مرتبطی که در مورد آن ننوشته اید را پیدا کنید و در مورد آن محتوا تولید کنید

طراحی سایت