طراحی سایت مکانیزاسیون کشاورزی | رسین وب

مشاوره تخصصی و سفارش
طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
سئوی وبسایت

سئو seo چیست ؟ سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای کمک به رویت وب سایت ها در نتایج جستجو با هدف بهینه سازی موتور جستجو ایجاد شده است.

طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟ راهکارهای مناسب و سریع در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

طراحی سایت در کرج,سئو سایت در کرج
طراحی وبسایت

طراحی وب سایت در کرج و تهران;طراحی وب سایت اختصاصی با وردپرس کد نویسی و آماده با مشاوره تلفنی رایگان 09380493120

طراحی سایت مکانیزاسیون کشاورزی

طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران با سال ها تجربه و رزومه ای قوی.
طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی یکی از انواع طراحی سایت است که در طراحی سایت در کرج ارائه می شود.
از آنجایی که در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی ها و روی آوردن مردم به دنیای مجازی، استفاده از وب سایت ها و خرید نیز افزایش یافته است. اکنون وقتی به این فکر می کنید که چقدر از اینترنت برای رفع نیازهای خود استفاده می کنید، ممکن است تعجب کنیدض زیرا تعداد جست و جو ها بسیار بالا است که تنها با راه اندازی یک وب سایت می توان شانس دیده شدن را بسیار افزایش داد.

 

تقریباً بیشتر کارها و اطلاعات مورد نیاز در گوگل جستجو می شوند و شما از اطلاعات و محتوای آنها استفاده می کنید. با شیوع ویروس کرونا، استفاده از خرید اینترنتی و راحتی دریافت سفارش در منزل نیز افزایش یافته است پس به همین دلیل می توان طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران را انجام داد تا بتوان به راحتی با فروش آنلاین به درآمد رسید. در این مقاله سعی داریم طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی را به علاقه مندانی که نیاز به عمومی دارند معرفی کنیم و اطلاعات جامع در مورد کسب و کار ها به منظور راه اندازی وب سایت را عنوان کنیم.

 

طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی

یکی از مناسب ترین مشاغل در دهه های اخیر طراحی وب سایت است زیرا امروزه استفاده از وب سایت ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است به این دلیل که هم می توانید خرید انجام دهید، آموزش ببینید، موزیک دانلود کنید و…
بنابراین رقابت در این بازار بسیار شدید است. شما هم برای اینکه در این بازار نقشی داشته باشید بهتر است اقدام به طراحی سایت کنید که برای طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در عظیمیه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در واقع طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی یکی از انواع طراحی سایت است که از راه اندازی یک وب سایت در قالب فروشگاه آنلاین حاصل می شود.
به بیان دیگر طراحی وب سایت مجموعه ای از اقدامات مربوطه به ایجاد یک وب سایت مناسب برای کاربران است.
اگر کسب و کاری دارید و فکر می کنید که نیاز به یک تحول اساسی دارد می توانید آن را در بستر اینترنت و همینطور موتور جست و جوی قدرتمند گوگل راه اندازی کنید تا علاوه بر ایجاد تغییرات در کسب و کارتان و بازدید های آن، فروش بیشتری نیز داشته باشید. از آنجایی که طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و طراحی سایت در تهران بسیار پر تقاضا است تیم ما این خدمات را به طور تخصصی برای شما عزیزان ارائه می دهد، با ما همراه باشید.
مزیت طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی

فروش ۲۴ ساعته محصولات

بازاریابی قوی برای جذب مشتری!

کسب درامد در هر لحظه

طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی بر اساس سلیقه اشخاص

به حداقل رساندن هزینه های اضافی

طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران مناسب برای انواع کسب و کار ها

طراحی سایت چه فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی چه خبری نیازمند این است که افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه اقدام به طراحی کنند تا در آینده با انجام امور سئو بتوانید نتیجه بسیار خوبی بگیرید و بیشتر دیده شوید.

یک طراح خوب باید بتواند وب سایتی مناسب برای کسب و کار افراد طراحی کند و مرتبط با نوع آن شغل باشد. طراحی وب سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران باید طوری باشد تا کاربر هنگام ورود به سایت دچار سردگمی نشده و به راحتی بتواند به خواسته خودش برسد بنابراین، با طراحی سایت مناسب، کسب و کار خود را معرفی می کنید. یکی از دلایل پیشرفت موفقیت آمیز کسب و کار توجه به طراحی سایت و رعایت اصول طراحی وب سایت می باشد.

در ادامه به بررسی برخی از این نکات بسیار مهم خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

۱_ داشتن اطلاعات کافی درباره آن کسب و کار

اگر این مرحله ناموفق باشد، همه مراحل با شکست مواجه خواهند شد. بنابراین طراح برای طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران باید با ویژگی های شرکت و محصولات آن به خوبی آشنا باشند. یکی از اولین و مهمترین جنبه های طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی، انتخاب اطلاعات مناسب برای آن فروشگاه و نیاز های مشتریان است، همینطور فروشنده قصد فروش یا ارائه چه خدماتی دارد و چگونه باید دسته بندی ها و محصولات در وب سایت آپلود شوند.

 

۲_ دورنمای دقیق از وب سایت و برنامه ریزی اصولی

برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران، باید از قبل برنامه ریزی هایی را داشته باشیم و تمام اهداف را روی کاغذ پیاده سازی کنیم به این دلیل که با این کار ما از هزینه های اضافی برای خودمان و کارفرما جلوگیری می کنیم از طرفی کار طراحی وب سایت آسانتر و هدفمندتر می شود. نحوه طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران توسط تیم رسین وب بدین صورت است که ابتدا یک نمونه کامل از آن چیزی که مد نظر مشتری است طراحی و ارائه می شود که همان (UI.UX  ) می باشد که طرح اولیه پیاده سازی می شود.

پس از اینکه مشتری طرح را دید و در صورت نیاز اعمال برخی تغییرات به تیم طراح سپرده می شود. اینجاست که تیم طراح سایت اقدام به اعمال آن می کنند به طوری که دقیقاً مانند طرح اصلی است و از طرفی و از همه مهم تر اصول اولیه سئو در آن رعایت شده تا بتوانید سئو را شروع کرده و به فروش بالا برسید.

 

۳_ قالب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی

قسمت قالب در طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران از اهمیت بالایی برخوردار است که همانطور که قبل تر گفتیم تیم طراح گرفیک ما اقدام به طراحی صفر تا صد می کنند و از قالب های آماده استفاده نمی کنند مگر به درخواست مشتری عزیز. خوب است بدانید که ساختار یا قالب کلی یک سایت شامل: ساختار منو، هدر سایت ، فوتر و… است. این قسمت نشان می دهد که یک طراح وب سایت چقدر به کار خود مسلط است و می تواند طرح را به خوبی پیاده سازی کند.

خلاقیت در این بخش و قرار دادن مقالات یا بخش ها باید هدفمند باشد یعنی ایجاد لینک های مناسب و دسترسی آسان به بخش اطلاعات و قسمت فیلدهای سفارش برای کاربران. به طور خلاصه یک کاربرد عادی باید بتواند به راحتی در وب سایت گردش کند و بتواند بدون هیچ مشکل و پیچیدگی به هر قسمت دسترسی داشته باشد.

 

۴_ تست نهایی و تحویل به مشتری

مهم ترین و در واقع آخرین گام در طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران تست و تحویل آن به مشتری است. وب سایت باید با مرورگرهای مختلف سازگار باشد و در صفحه نمایش اندروید و ویندوز نیز به درستی قابل مشاهده باشد که در واقع منظورمان همان طراحی سایت ریسپانسیو است.

 

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج و تهران

قبل از خرید هر کالایی حتی یک کالای بسیار ساده معمولا قیمت را از چند جا جویا می شویم و در نهایت پس از مقایسه قیمت و کیفیت محصولات در فروشگاه های مختلف کالای مورد نظر خود را خریداری می کنیم. با توجه به این تفاسیر معمولاً با همین رویه افراد قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی در کرج به سراغ چندین شرکت طراحی سایت می روند. خوب است این را بدانید که شرکت های رسمی طراحی سایت در کرج انگشت شمار اند که یکی از آن ها رسین وب می باشد.

عواملی که بر قیمت تاثیر می گذارند: اینکه آیا وب سایت به یک درگاه بانکی متصل است یا خیر، آیا وب سایت فروشگاه آنلاین دارد یا نه، یا اینکه وب سایت یک زبانه است یا چندین زبان را پوشش می دهد، همه این عوامل بر هزینه طراحی یک سایت تأثیر می گذارد. در این بین ممکن است مسائل دیگری هم نیز تاثیر گذار باشند، بنابراین بهتر است ابتدا اطلاعات بیشتر کسب کنید، تمام نیازهایی را که می خواهید وب سایت شما برآورده کند یادداشت کنید و با مشاوران ما صحبت کنید.

مشاوره های رایگان ما به طور تخصصی می تواند کمک زیادی به شما کند تا بتوانید هدف و نیاز های خودتان را پیدا کنید و به نتیجه مطلوب برسید.

 

لازم نیست نگران طراحی وب سایت یا فروشگاه خود باشید!

طراحی فروشگاه اینترنتی به ساده‌ترین روش ممکن! قرار است تمرکز شما، فقط بر روی رشد و موفقیت کسب و کارتان باشد. به همین خاطر، ما تمام مسائل فنی را ساده کرده‌ایم. هر فکری، با چند کلیک واقعی می‌شود.

به راحتی می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی و مدیریت کنید

ابزارهای لازم برای بازاریابی و رشد در اختیار شما هستند

وب‌سایت شما همواره به روز، سریع و امن باقی خواهد ماند

هر زمان بخواهید، از آموزش و پشتیبانی ما برخوردار می‌شوید

 

اگر شما می‌خواهید طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو را رعایت کنید .

طراحی سایت، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این ‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌ سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت طراحی سایت رسین وب می تواند خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای انواع سازمان یا شرکت‌های دیگر ارائه ‌دهد و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است.

برای انتخاب بهترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند.

شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند.

و هرچقدر نمونه کارهای بهتری تولید شده باشد از دید مشتری این شرکت در کار خود حرفه ای است.

طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی به صورت حرفه ای ، از امکانات و مزایای بسیاری برخوردار هستند.

این دسته از سایت ها با امکانات خاصی که برای هر یک از آنها تعریف می شوند به صورت تخصیص یافته برای مشتریانی که سفارش طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی داده اند ، طراحی و توسعه می یابند و با طی یک دوره ی کاری به صورت دقیق با خواسته های مشتریان طراحی به اتمام میرسد.

یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی باید بتواند طبق نیاز و خواست کارفرما دیزاین و طراحی را اصولی و با رعایت استانداردها پیاده سازی و اجرا نماید.

طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی ، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود .

برای دنیای امروز باید راهبردی متناسب با نیاز های روز انتخاب کرد .

اینکه تنها به صورت سنتی و فیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده اید

و پیشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی ، در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی را ضروری می نماید زیرا باید با آنالیز سایر رقبا برای آینده ی خود به استراتژی بپردازید .

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی

همانطور که پیش تر بیان شد امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی دارند ، در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی ، آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی بگیریند.

 

نقش فضای مجازی و اهمیت سایت:

اینکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع

می شودبه خوبی بیانگر این موضوع است که سمت و سوی تمامی کسب و کارها به اینترنت ، سایت ها

و فضای مجازی خواهد بود . یافتن بهترین برند ، بالاترین کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب ،

اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیرد بنابراین اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشید بار منفی آن

را خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.

طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی شما:

محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصول شما از بین می برد . در واقع با

راه اندازی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی میتوانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید . قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان قرار داده و انتظارات احتمالی

آنها را حدس بزنید و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید . از مهم ترین ویژگی هایی که

سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی موفق ۱_ سرعت بالا لود شدن سایت ۲_ توضیحات کافی و مناسب برای محصولات ۳_ سادگی استفاده از سایت ۴_ مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت ۵_ پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

 

هر آنچه برای ساخت یک سایت موفق نیاز دارید

 

ساخت سایت با سلیقه شما

هر قسمتی از وب سایت خودتان را با یک کلیک تغییر دهید و بدون محدودیت ظاهر سایت را تغییر دهید.

 

رتبه بالا در گوگل

سایت های ساخته شده با رسین وب بر اساس الگوریتم های گوگل می باشد و به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید.

 

پشتیبانی پنج ستاره

تیم پشتیبانی ما در هر مرحله ای در کنار شماست . فقط کافیست هر سوالی دارید از ما بپرسید.

 

آماده برای کاربران موبایل

سایت شما در همه جا به بهترین شکل دیده میشود . وب سایتی مناسب کاربران موبایل و تبلت داشته باشید.

 

 

روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است . هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند . بنابراین توجه به مسئله ساخت سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی برای کسب و کارهای سنتی ، افزایش یافته است.

استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بازار هدف خود را که شامل مشتریان یک محله و شهر خاصی هستند را توسعه داده و در سطح کلان کشوری آنها را جذب کنید. این کار باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهید توانست به راحتی بازار بزرگی از مشتریان را به خود جذب کنید.

 

امروزه همین که سر بر رختخواب بگذارید و صبح که برای فعالیت روزانه از خواب بیدار می شوید ، خواهید دید که یک فروشگاه جدید در اینترنت راه‌اندازی شده که سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی و رقابت در آنها به قدری شدید است که با هر لحظه دست روی دست گذاشتن مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس از همین ابتدا لازم است که شروع به یادگیری آموزش طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی کرده و یا اینکه از سایت‌هایی مانند رسین وب که امکان فروش اینترنتی محصولات را برای شما فراهم خواهند کرد ، کمک بگیرید.

 

 

در ساخت سایت فروشگاهی ، شرکتی ، پزشکی ، خدماتی و شخصی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه نیازمند تحقیق و بررسی دقیقی است که بتوانید در این زمینه موفق شوید. بعد از راه‌اندازی سایت شما باید بتوانید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی ، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز کنید. در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد می‌پردازیم.

 

 

نمایش پیشنهادات ویژه در صفحات مختلف فروشگاه

 

درست مشابه یک فروشگاه سنتی ، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید. این ویترین را می‌توانید به کمک نمایش پیشنهادات ویژه ، تخفیفات دوره‌ای ، جشنواره‌های فروش ، برگزاری مسابقه و…  با ظاهری مناسب و کاربر پسند ایجاد کنید.

 

 

ایجاد امکانات مناسب

 

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

  • قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول
  • فراهم کردن روش های پرداخت متنوع
  • نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
  • انتخاب روش‌های ارسال محصول
  • خرید کاملا اتوماتیک بدون نیاز به منتظر گذاشتن مشتری برای تایید فرآیند خرید
  • امکان مشاهده جزئیات محصول به صورت جامع و کامل
  • امکان ارائه کدهای تخفیف به مشتری
  • سیستم سبد خرید و گزارش گیری حرفه‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارشات
  • و…

 

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + اپلیکیشن موبایل با ۷ روز تست رایگان

 

فروش به صورت فیزیکی به تنهایی برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان کافی نیست ، امروزه مشاغل و تجارت‌هایی موفق هستند که در دنیای اینترنت و مجازی نیز حضور فعال داشته باشند. علت این امر این است که امروزه بیش از ۶۰ درصد از افراد محصولات و خدمات مد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. حضور مشاغل در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات و … کافی نیست لذا داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کارتان علاوه بر اینکه در شناساندن برند و جذب مشتری کمک کننده است ، و موجب ایجاد اعتبار و بالابردن ارزش بیزینس شما خواهد شد. گاها طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هزینه بر است و به زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است و برای کسب و کارهایی که نیاز فوری به یک سایت دارند مناسب نیست و یا قیمت سایت فروشگاهی بالاست. در این مواقع می‌توان از سایت های آماده متناسب با نیازهای کسب و کارتان استفاده نمایید.

 

با طراحی سایت فروشگاهی این مزایا را به دست آورید…

آنلاین شدن فروشگاه شما:

  • کسب و کار فیزیکی می‌تواند به صورت مغازه، فروشگاه و یا شرکت و … باشد. در هر صورت در این مشاغل محصولی برای ارائه وجود دارد یعنی این مشاغل مشتریان مربوط به خود را دارند. برای اینکه بتوان با طیف وسیعی از مشتریان روبرو شد بهتر است علاوه بر ویترین و محل فیزیکی برای کسب و کار به ویترین و محل مجازی برای ارائه خدمات و محصولات نیز توجه نمود. بهترین و مطمئن ترین راه برای این کار ایجاد سایت می‌باشد. اگر شما هم هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر آنلاین سازی کسب و کار خود گامی بردارید می‌توانید جهت خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاورین و کارشناسان طراحی سایت رسین وب تماس حاصل نمایید.

محدود نخواهید بود:

  • یکی از مزایا مهم داشتن کسب و کار آنلاین این است که به محل و زمان خاصی محدود نخواهید بود. زیرا سایت به صورت آنلاین است و ۲۴ ساعته می‌توان با طیف وسیعی از مشتریان در محدوده‌های مختلف جغرافیایی در ارتباط بود. در واقع دیگر شما محدود به کشور خودتان نخواهید بود و می‌توانید به صورت بین المللی شغل خود را ادامه دهید.

ایجاد کاتالوگ از محصولات

  • با داشتن سایت فروشگاهی می‌توانید یک ویترین و یا کاتالوگ مجازی از محصولاتتان داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز و به راحتی در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار دهید. با استفاده از سایت می‌توان تمامی محصولات را در دسته بندی‌های مختلف و با استفاده از تصاویر و توضیحات و ویژگی‌های آنها در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید برای مشتریان سریع تر و به راحتی انجام شود.

حذف هزینه‌های خرید و اجاره:

  • برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی نیاز به هزینه‌های اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه است. در صورتی که هزینه‌ی خرید سایت آماده فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار از این مبالغ بسیار کمتر است. در واقع می‌توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه‌های خرید و اجاره مغازه و یا فروشگاه به راحتی حذف می‌شود.

همیشه باز و در دسترس خواهید بود:

  • در فروشگاه و یا مغازه که به صورت فیزیکی است ، قطعا در ساعاتی از شبانه روز شما مجاز به فعالیت هستید و مراجعه حضوری هم محدود به ساعاتی هستند که مشتریان شما خارج از منزل باشند. در صورتیکه با داشتن سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته فروش داشته باشید.

اعتبار کسب کنید:

  • با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید برای کسب و کار اعتبار دریافت کنید. شاید از خود بپرسید چطور ممکن است توسط سایت برای کسب و کار اعتبار جذب کرد؟ پاسخ واضح است زمانی که شما در فضای مجازی فعالیت میکنید قطعا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کارتان جاری می‌شوند. و از این طریق برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می‌شوند و از این طریق برای کسب و کار خودتان اعتبار کسب می‌کنید.

گسترش کسب و کار:

  • کسب و کار فیزیکی مشتریان مخصوص به خود را دارد و قطعا این مشتریان محدود هستند زیرا تعداد افرادی که می‌توانند به مغازه ، شرکت و یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند کمتر هستند. ولی زمانی که شما به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید مشتریان بیشتری می‌توانند با کسب و کار برند شما آشنا شوند لذا از این طریق کسب و کار شما گسترش خواهد یافت.

برند سازی کنید:

  • همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند. بعضی از کسب و کارها برند ثبت شده دارند و معمولا با این نام شناخته می‌شوند. در هر صورت داشتن سایت کمک زیادی به شناخته تر شدن برند شما می‌کند. زیرا با استفاده از سایت دیگر محدودیتی در نوع مشتری و اینکه در کدام شهر و منطقه باشد وجود ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف آشنا می‌شوید و قطعا فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش خود را رونق دهید:

  • همانطور که در بخش های قبل گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرها مختلف آشنا خواهید شد و افزایش مشتریان با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

کاهش هزینه‌های بازاریابی:

  • بازاریابی و تبلیغات برای سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی مناسب‌تری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه ، بدون محدودیت جغرافیایی ، به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی ، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی ، می‌باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که که تمایل دارید وارد دنیای حرفه‌ای کسب و کار آنلاین و فروشگاهی اینترنتی شوید و فروشگاه آنلاین حرفه‌ای خود را راه‌اندازی نمایید می‌توانید از طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی استفاده نمایید. در طراحی سایت اختصاصی گرافیک و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و تمامی موارد و اصول سئو در آن رعایت خواهد شد. ولی با توجه به اینکه هزینه‌ی طراحی اختصاصی بالا است ، برای اینکه بتوانیم به اقشار مختلف جامعه کمک نماییم ، سایت های آماده را فراهم نموده ایم. قطعا مطالبی در این رابطه به گوشتان خورده است که سایت های آماده به دردتان نمی‌خورد و تکراری هستند. طراحی سایت رسین وب حتی برای این مورد نیز چاره اندیشیده ایم. ما براساس نیاز سنجی از مشتریان گرامی سایت هایی طراحی کرده‌ایم که به صورت صفر تا صد توسط کارشناسانمان طراحی شده است و شما مشابه به آن را در سایت دیگری نخواهید دید. و با توجه به اینکه نکات و استاندارهای سئو را رعایت نموده ایم ، لذا از بابت سئومحور بودن سایت نیز مساله‌ای وجود نخواهد داشت.

 

ساخت فروشگاهی اینترنتی واکنش گرا

یکی از مهم‌ترین مواردی که در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود ، ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت است. ریسپانسیو بودن یعنی اینکه سایت در تمامی دستگاه‌ها از جمله تبلت ، موبایل ، کامپیوتر و … به درستی نمایش داده شود. همانطور که می‌دانید امروزه بیش از ۷۰ درصد جستجو‌ها توسط موبایل انجام می‌شود. به همین دلیل بسیار مهم است که طراحی سایت به گونه‌ای باشد که در حالت موبایل و تبلت نیز مشکلی ایجاد نشود. مورد مهمی که در رابطه با سایت‌های موجود در سایت رسین وب وجود دارد این است که تمامی سایت‌ها به صورت واکنشگرا طرحی شده‌اند و در تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شوند و تاکنون تمامی مشتریان از این مورد رضایت داشته‌اند.

 

فروشگاه آنلاین با قابلیت دسترسی بالا

یکی از ویژگی‌هایی که یک سایت فروشگاهی می‌بایست دارا باشد این است که از آپتایم بالایی برخوردار باشد. زیرا سایت فروشگاهی برای ای مورد راه‌اندازی می‌شود که فروشگاه شما به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار گیرد و بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز از سایت شما دیدن نموده و به خرید جنس مورد نظر خود بپردازند. با خرید هاست با کیفیت نیز می‌توانید در دسترس بودن ۹۹ درصدی سایت خود را تضمین کنید. تمامی سایت‌های موجود در طراحی سایت رسین وب بر روی هاست‌های قدرتمندی میزبانی می‌‌شوند و از بابت در دسترس بودن سایت نیز نگرانی وجود ندارد. در طراحی سایت اختصاصی و حتی خرید سایت آماده نیز می‌توانید از سرورهای اختصاصی و پرقدرت استفاده نمایید.

 

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهم‌ترین اهداف هر صاحب سایت این است که در رتبه یک گوگل قرار بگیرد، به عبارتی سئو سایت و سئو کلمات بالایی داشته باشد. در تمامی سایت‌های آماده طراحی سایت رسین وب اصول و نکات اولیه سئو در کد نویسی رعایت شده است. پس از راه‌اندازی سایت وارد فاز جدید از سئو می‌شوید که باید روی سئو داخل سایت از جمله سئو محتوا کار کنید تا محتوا هم برای گوگل و هم برای کاربر بهینه شود تا ترافیک مناسبی دریافت نمایید. در صورتیکه شما از متخصصین سئو کمک بگیرید قطعا بهترین راه حل خواهد بود . در صورتیکه تمایل دارید ، سئو سایت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز نمایید با کارشناسان سئو طراحی سایت رسین وب تهیه نمایید.

 

پشتیبانی همیشگی

یکی از مهمترین خدماتی که پس از خرید سایت آماده باید دریافت شود ، پشتیبانی ارائه خدمات پس از فروش است. یکی از ضعف‌های شرکت‌های ایرانی این است که روی این مبحث کار نکرده و ضعیف هستند. گاها برخی از شرکت‌ها هزینه‌های گزافی در رابطه با پشتیبانی محصولات و خدمات خود دریافت می‌نمایند و همین مورد موجب می‌شود افراد از پشتیبانی منصرف می‌شوند. در صورتی که شرکت طراح موظف است تا حد بالایی پشتیبانی فنی از محصولات خود انجام دهد. در طراحی سایت رسین وب افتخار ما این است که با تیم فنی قوی همواره در کنار مشتریان و کاربران گرامی هستیم و افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم.

چرا امروزه گرایش به سمت ایجاد سایت فروشگاهی بالا است؟

  • امروزه با توجه به اینکه در هر حوزه‌ای کسب و کار آنلاین وجود دارد، همین مورد موجب شده است که تمایل به ایجاد سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای افزایش یابد. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرند از بهترین فروشگاه سازها کمک می‌گیرند. ولی با توجه به اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی از لحاظ مالی و زمانی هزینه بالایی نیاز دارد به همین دلیل برخی از افراد از خرید سایت آماده فروشگاهی و یا فروشگاه ساز ارزان کمک می‌گیرند. شاید تصور کنید که طراحی سایت فروشگاهی ارزان به درد بخور نیست و شاید بسیاری از امکانات مد نظر شما در این نوع سایت‌ها وجود نداشته باشد. در صورتیکه اینطور نیست. ما در طراحی سایت رسین وب تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با بودجه مشتری سایت آماده فروشگاهی (یا هر سایت دیگری) و طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و یا ارزان را در نظر بگیریم تا درصد بالایی از کاربران بتوانند صاحب کسب و کار آنلاین خود شوند.

مرحله یک: محل درست برای کسب و کار خود انتخاب کنید

وقتی که فردی در حال راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی است به معیارهای مختلفی توجه می‌کند تا بتواند محل مناسبی انتخاب کند تا بتواند فروش مناسبی داشته باشد. در راه اندازی کسب و کار آنلاین همین مورد بسیار مهم است اینکه از کدام فروشگاه ساز استفاده می‌کنید و یا اینکه به کدام شرکت سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی می‌دهید. و اینکه سایت شما بر روی چه هاستی میزبانی می‌شود. تمامی این موارد می‌توانند روی موفقیت شما و کسب و کارتان تاثیر گذار باشند.

مرحله دو: انتخاب دامنه مناسب برای کسب و کار آنلاین

همان طور که در دنیای آنلاین شما نیازمند انتخاب یک نام مناسب برای فروشگاه خود هستید تا خاص باشید در راه اندازی و یا ساخت سایت فروشگاهی این مورد همچنان وجود دارد. در وب سایت فروشگاهی و یا هر وب سایت دیگر نام دامنه می‌تواند تعیین کننده نام کسب و کار فروشگاهی شما باشد. از این رو بسیار مهم است که با معیارهای سئو و همین طور معیارهای کاربر پسند بودن مطابق و هم سو باشد. قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی بر روی نام دامنه خود فکر کنید. دامنه شما باید به گونه ای انتخاب شود که نمونه مشابه به آن وجود نداشته باشد تا شما بتوانید خوش بدرخشید.

مرحله سوم: راه اندازی سایت فروشگاهی

پس از اینکه نام مناسب و همین طور فروشگاه ساز و یا شرکت مناسب برای سفارش سایت فروشگاهی تعیین کردید می‌توانید کار خود را آغاز کنید. در بسیاری از موارد افراد برای اینکه بتوانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند از خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی ارزان استفاده می‌کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید سایت آماده مناسبی با امکانات خوبی داشته باشید باید بدانید قیمت سایت فروشگاهی هزینه ای بین ۲ الی ۱۰ میلیون برای شما خواهد بود که در مقایسه با راه اندازی کسب و کار فیزیکی بسیار کمتر خواهد بود. در صورتیکه تمایل دارید با قیمت طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی آشنا شوید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مرحله چهارم: سئو سازی سایت فروشگاهی

پس از طراحی سایت فروشگاه نوبت به سئوسازی سایت فروشگاهی می‌رسد. در این مرحله شما باید تعیین کنید که تمایل دارید در چه کلماتی در گوگل ظاهر شوید. پس از آن می‌توانید بر روی این کلمات و عبارات سئوسازی انجام دهید تا در نتایج برتر حضور یابید.

مرحله پنجم: استفاده از درگاه پرداخت

در صورتیکه سایت شما به صورت فروشگاهی است حتما باید امکان استفاده از درگاه پرداخت در طراحی سایت فروشگاهی اعمال شود. برای این مورد هم می‌توانید از درگاه های پرداخت واسط و یا مستقیم استفاده نمایید. برای استفاده از درگاه پرداخت مستقیم باید از نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنید. که این مورد هم مراحل قانونی خاص خود را دارد. در صورتیکه تمایل ندارید از اینماد استفاده کنید و یا زمان کافی برای این کار را ندارید می‌توانید از درگاه های پرداخت واسط مانند زیرن پال کمک بگیرید.

مرحله ششم: از دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید

یکی از مهم‌ترین مواردی که پس از ساخت سایت فروشگاهی با آن روبرو می‌شوید به کارگیری دیجیتال مارکتینگ در جهت بهبود و افزایش فروش از طریق سایت است. یکی از مواردی که در مبحث دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است سئوسازی است که در قسمت قبل توضیح داده شد. از موارد دیگر می‌توان به تبلیغات اشاره نمود. برای مثال تبلیغات در گوگل یکی از مواردی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید. در صورتیکه تمایل دارید از پلن های تبلیغات در گوگل استفاده نمایید، کلیک کنید.

مرحله هفتم: زمان و محل تحویل گیری سفارش

برای اینکه بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید باید بتوانید شرایطی را فراهم کنید که به نفع مشتریان باشد. از این رو بهتر است برای تحویل کالا گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهید. به‌عنوان‌مثال ، تحویل درب منزل ، تحویل از فروشگاه ، فرستادن به آدرس دیگر و… یکی دیگر از موارد دیگر زمان تحویل محصول است. به‌این‌ترتیب ، مشتری می‌تواند به‌دلخواه خود از بین گزینه‌های پیشنهادی شما ، یک زمان که شامل روز و ساعت دقیق برای تحویل می‌باشد را انتخاب کند.

مرحله هشتم: ضمانت کالا

سایت فروشگاهی می‌تواند در زمینه فروش محصولات فیزیکی و یا مجازی فعالیت نماید. یکی از موارد و نکات بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود ضمانت استفاده از کالا است. این مورد می‌تواند اعتماد کاربران به سایت شما را افزایش دهد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای محصولات مجازی چگونه می‌توان ضمانت کالا در نظر گرفت. این مورد را با یک نمونه بیان می‌کنیم. ما در طراحی سایت رسین وب برای تمامی سایت ها ۷ روز تست رایگان و ضمانت تعویض سایت به مدت ۲۱ روز پس از خرید قرار داده ایم. این مورد موجب ایجاد اعتماد در کاربران شده و منجر به خرید سریع تر می‌شود.

مرحله نهم: تولید محتوای عالی

یکی از مهم‌ترین نکات در سایت های فروشگاهی این است که اطلاعات دقیق و کامل و جامع از محصولات در اختیار کاربران خود قرار دهید. برای مثال در صورتی که سایت فروشگاهی در زمینه کفش فعالیت می‌کند باید تمامی اطلاعات از جمله جنس ، رنگ بندی ، سایز و نحوه‌ی انتخاب سایز کفش به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین نکات در تولید محتوا این است که ویدئویی از محصولات و یا خدمات و یا تیم در صفحات قرار گیرد.

مرحله دهم: داشتن تیم پشتیبانی فنی و پیگیری

داشتن تیم پشتیبانی جز جدایی‌ ناپذیر سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. در واقع وقتی سایت فروشگاهی راه‌اندازی می‌شود از بارگذاری محصولات گرفته تا برطرف کردن موارد فنی و امنیتی و سئوسازی همگی نیازمند وجود تیم هستند. در واقع تیم پشتیبانی همواره به بررسی سایت می‌پردازد و از سایت نگهداری می‌کند. در کنار تیم پشتیبانی فنی باید یک تیم پشتیبانی پیگیری وجود داشته باشد تا سفارشات و ارسال آنها را پیگیری نماید و پاسخگوی مشتریان باشد.

سخن پایانی:

  • با توجه به آنچه که گفته شد خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی یکی از سریع ترین راه‌های رسیدن به درآمد بالا می‌باشد . طراحی سایت رسین وب سعی کرده است شرایط مناسبی برای تمامی کسب و کارها در نظر بگیرد تا در سریع ترین حالت ممکن بتواند سایت طراحی نماید.

طراحی سایت و سئو سایت (قیمت + نمونه کار)

رسین وب